onsdag 11. mars 2009

Bøtta går til Anfield

Gårsdagen viste hvem som er størst i Europa. Liverpool tok igjen skalpen på et storlag i Champions League. Denne gangen var det Real Madrid som måtte ta turen hjem til Spania med 0-4, og 0-5 sammenlagt i bagasjen. Liverpool er nå i kvarten, og jeg tror de går hele veien til Roma og vinner finalen.

Chelsea gikk også med nød og neppe videre, uten at jeg frykter dem. Mer imponerende var Bayern München, som sammenlagt vant 12-1..! Sammen med United og Barcelona tror jeg de blir de største utfordrerene. Men som Gerrard sier det, "Vi var imponerende gode". Og jeg tror det er nettopp Gerrard og Torres som avgjør det i fordel Liverpool. Gang på gang har vi vist hvem som er størst i Europa. Jeg håper og tror Benitez klarer mesterverker igjen. Hva tror du?