torsdag 12. februar 2009

Fotball skal sendes på riksdekkende TV!

”Av alle uviktige ting er fotball den viktigste.” Det sa den forrige paven, Johannes Paul II. Det var en klok mann. Da burde vi få sjansen til å følge det på en god måte, noe vi ikke hadde i går! Hva skal vi med mange tusen for en TV-lisens som ikke en gang gir oss tippekamp på lørdag og heller ikke landskampene?

Jeg må bare bøye meg i støvet for Drillo, for Grindheim og for nye Drillos! Det var jo en kanonseier i går! Men dessverre fikk jeg ikke sett kampen. Og det var irriterende da jeg fulgte wap-oppdateringene og skjønte at vi faktisk spilte bra... Nei, nå må alle få se landskampene! Og gi oss tilbake tippekampen på lørdagen. Det er jo valg til høsten. Tror det må bli en av mine viktige kampsaker... :)

Oppdatering: Facebookgruppa er kommet! Join den! :)