torsdag 9. juli 2009

Abonner på nyhetsbrevet mitt!

Som du kanskje har lagt merke til måtte du trykke deg forbi et sprett-opp-vindu da du kom inn på bloggen. Det er ganske enkelt for deg som ønsker å følge valgkampen vår i Aust-Agder. Du kommer til å få jevnlige nyhetsbrev med siste nytt og med mine tanker i valgkampen.

Jeg tror på å drive valgkamp på mange forskjellige arenaer. Ute å møte folk, være på bedriftsbesøk, gå i debatter, blogge, twitre eller bruke facebook. Nå skal jeg også prøve meg på mail. Det skal ikke være for mye spam, og blir du lei, får du heller melde deg av. Forhåpentligvis vil nyhetsbrevene også gi deg inspirasjon til å komme med innspill tilbake til meg - også når jeg forhåpentligvis er blitt Stortingsrepresentant!

meld deg på her dersom du interessert!

PS! Stor takk til lillebror og Sondre som har hjulpet meg!