søndag 19. juli 2009

Livskvalitet i hverdagen...

Jeg glemte vel å si at jeg er på ferie noen dager nå! Og siden jeg skal inn i en valgkamp der jeg skal kjempe for andre verdier og for hvordan vi kan skape livskvalitet - her kommer noen av de store opplevelsene som skaper større livskvalitet for meg...

På fisketur i Treungen - storfangst!!

Turkammerat Jon Gunnar og en viktig faktor for livskvalitet - IS!! Her på vei til Odd - Start som vi selvsagt vant 2-1! :)

Her er fetter Sindre i aksjon og skyter sine første skudd med rifla. Sammen med morfar måtte vi konstantere at Sindre skjøt Sindre best - og fikk en tier!

Her er vi på tur til Preikestolen. Flott tur med majestetisk utsikt. Det er nydelig å hvile øynene ved å se utover fjell og fjorder!

Dette vet jeg ikke om er så mye livskvalitet... Bilde fra Jærbladet da jeg deltok i triatlon(!).. Den kjekke karen i bakgrunnen er Gaute, arrangør og han ene jeg bor med i Oslo.