fredag 5. juni 2009

Braksuksess med #krf24!

Vi er akkurat ferdig med KrFs aksjon #krf24, og responsen har vært enorm! Vi hadde mange tusen innlegg bare på 24 timer, og mange gode innspill og diskusjoner. Jeg tror det blir viktig at vi klarer å opprettholde en slik dialog i tiden fremover - og også etter valget. Mitt mål er at bloggen min, facbook og twitter skal hjelpe meg med dette!

Jeg tror det er enormt viktig å reise rundt og treffe folk. Da kan vi få innspill og inntrykk fra alle vi møter. Jeg tror samtidig at terskelen for å kontakte meg som politiker er lavere på nett. Derfor tror jeg at dette er viktig for å skape den dialogen politikere bør ha! Vær fri til å besøke eller kommenter på bloggen min fremover! Og stor takk til alle som deltok på #krf24! Jeg er sliten, trett, men meget stolt! :)